دوباره اومده تو زندگیم ، البته یکی دیگه رو هم داره اما میگه نمیتونم هیچکس رو مثل تو دوست داشته باشم. نمیدونم کار درستی کردم که وارد این مثلث عشقی شدم یا نه. بازنده ی این مثلث منم اما با دل خودم نمی دونم چیکار کنم نوشته شده در یکشنبه هفدهم دی ۱۳۹۶ساعت 20:54 توسط جودی آبوت| خاطرات یه معلم ...ما را در سایت خاطرات یه معلم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 155 تاريخ: چهارشنبه 25 بهمن 1396 ساعت: 0:33